Facebook Pixel

 

VAIHDOT JA PALAUTUKSET

Meillä Martinexissa on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin ja siksi tuotteiden vaihto ja palauttaminen on helppoa!
Tarjoamme sinulle veloituksettoman 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.

 

PALAUTUSILMOITUS

Mikäli tuote ei vastannut odotuksiasi tai haluat muusta syystä palauttaa tilauksen, ilmoita siitä meille 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi pyydämme ilmoittamaan päätöksestä peruuttaa tuote tai koko tilaus esimerkiksi sähköpostilla (asiakaspalvelu@martinex.fi) tai kirjeellä postitse. Ilmoitukseksi katsotaan myös palautuslomakkeen palauttaminen täytettynä yhdessä palautettavan tuotteen kanssa.

 

PALAUTUSOHJEET

Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet veloituksetta. Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Myyntikuntoinen tuote on käyttämätön, ehjä ja puhdas. Palautettava tuote tulee pakata alkuperäiseen lähetyspakkaukseen tai muuhun vastaavaan. Liitä mukaan täytetty palautuslomake. Mikäli palautuslomakkeen tulostaminen ei ole mahdollista, riittää palautuksen mukaan liitettävä vapaamuotoinen ilmoitus, josta ilmenevät asiakkaan yhteystiedot, tilauksen numero sekä palautettavien tuotteiden tuotenumerot. Mikäli olet tilannut tuotteita laskulla, laskutuskumppanimme Avarda ei toimita palautuskäsittelyn jälkeen uutta laskua. Voit tarkistaa ajantasaisen laskutietosi täältä

Voit palautttaa paketin Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen riippumatta siitä, kummasta pakettisi noudit. Postin toimipisteisiin tulee antaa sopimustunnus 646551, Matkahuollon toimipisteisiin tulee antaa asiakaspalautuskoodi 9524767. Martinex vastaa kaikista palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista, mikäli paketti on palautettu asiakaspalautuksena. 

Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan asiakkaalle mahdollisimman pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen. Otathan huomioon, että asiakaspalautukset kulkeutuvat takaisin huomattavasti normaalia pakettiliikennettä hitaammin. 

Huomioithan, että mikäli tilauksesi alkuperäinen summa on oikeuttanut veloituksettomaan toimitukseen tai muuhun alennukseen ja osittaisen palautuksen jälkeen jäljelle jäävän tilauksen arvo ei ylitä enää alennukseen oikeuttavaa summaa, vähennämme palautettavasta summasta toimituskulujen tai muun mahdollisen alennuksen summan. Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme tilauksen arvon toimituskuluineen. 

Mikäli olet tilannut paketin noudettavaksi verkkokaupan varastolta tai Aarikka-myymälästä, tulee mahdolliset palautettavat tuotteet palauttaa Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen. Palauta tuotteet näissä tapauksissa yllä olevien ohjeiden mukaisesti.


PAKETIN NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN EI OLE PALAUTUS

Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Veloitamme palautuksen summasta 15 € arvosta käsittelykuluja paketeista, joita ei ole noudettu paketin säilytysajan puitteissa. Mikäli et halua noutaa pakettiasi, ilmoita siitä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Sähköpostiviesti katsotaan palautusilmoitukseksi ja tällöin ylimääräisiä käsittelykuluja ei palautuksesta veloiteta.


TUOTTEEN VAIHTO

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, liitä palautuksen mukaan palautuslomake, jossa kerrot mihin tuotteeseen haluat vaihtaa. Palautuksen saavuttua meille se käsitellään automaattisesti. Huom! Vaihto on mahdollinen vain samanhintaiseen tuotteeseen.

Palautuksien käsittely kestää noin pari viikkoa. Emme voi varata vaihtotuotteita asiakkaille valmiiksi, joten mikäli haluat varmasti saada uuden tuotteen sopivassa koossa, suosittelemme sinua tekemään uuden tilauksen. Näin saat uuden tuotteen myös nopeammin. Mikäli uudella tilauksella olevan tuotteen hinta on kalliimpi kuin alkuperäisellä tilauksellasi, laita viestiä asiakaspalveluumme ja selitä tilanne. Hyvitämme silloin tilauksesi niin, että maksettavaksesi jää edullisempi hinta. Tämän jälkeen voit tehdä pelkän palautuksen epäsopivasta tuotteesta.

 

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET TUOTTEET

Valitettavasti silloin tällöin, huolellisesta pakkaamisesta huolimatta, paketit kärsivät kuljetuksessa vaurioita. Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, nappaa valokuva tuotteesta ja kuljetuspakkauksesta, ja lähetä ne meille sähköpostilla (asiakaspalvelu@martinex.fi). Näin voimme tehdä vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta ja saat korvaavan tuotteen mahdollisimman nopeasti. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus.

 

VIALLINEN TAI VÄÄRÄ TUOTE

Tarkistathan tilaamasi tuotteiden oikeellisuuden ja kunnon aina ennen niiden käyttöönottoa. Jos tuotteessa ilmenee valmistus- tai materiaalivirhe, olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme käsitellä asian tapauskohtaisesti ja saamme korvaavan tuotteen matkaan mahdollsimman pian. Mikäli pakettiin on eksynyt täysin väärä tuote, otathan tässäkin tapauksessa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

KYSYTTÄVÄÄ?

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa palautuksia tai vaihtoja koskevissa kysymyksissä. Soita 050 464 9770 tai laita sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@martinex.fi.